nr. 107 © J. A. Fernández Colmenero / Fundació Felícia Fuster

Sense títol

Signatura:            Sense signar
Data:                      Entre 1987-1995
Sèrie:                     Plurivisions (pintura en moviment)
Tècnica:                Oli sobre fusta
Mides:                    73 cm Ø + 79 cm de llargada, perfil irregular
Localització:        Fundació Felícia Fuster

Al dors, suport parcial per a dispositiu de moviment elèctric: dues plaques de fusta prima de 8 x 8 cm encolades al centre de la pintura. Sobre aquestes hi ha fixa una placa circular metàl·lica de 4 cm Ø, reforçada en el centre per un tub amb un orifici per on s’instal·la l’eix del motor.

Vers l’obra se cita: «Els colors mostren. Tanmateix, transformen, amaguen i contenen el poder de crear el  miratge d’allò que es vol fer veure, però no hi és. En aquest sentit, el cromatisme també s’utilitza per desenvolupar un joc visual, quasi màgic d’aparicions i desaparicions». (Ancarola; Donaire, 2008: 72).

París, col·lecció particular de l’artista.

Plural femení. En diàleg. Felícia Fuster / Mercè Mòdol. Museu d’Art Modern de Tarragona. Tarragona, 2017; Fundació Felícia Fuster. Barcelona 2018.

Felícia Fuster. Plurivisions. Arts Santa Mònica. Barcelona, 2021.

ANCAROLA, Nora; DONAIRE, Lola (coord.). Felícia Fuster. Obra plàstica. Barcelona: Fundació Felícia Fuster, 2008, p. 73.

SALCEDO MILIANI, Antonio (com.). Plural Femení. Dones artistes de les comarques de Tarragona. El diàleg: Felícia Fuster / Mercè Mòdol [catàleg d’exposició]. Tarragona: Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona, 2017, p. 31.