nr. 16 © J. A. Fernández Colmenero / Fundació Felícia Fuster

Sense títol

Signatura:            Sense signar
Data:                      Entre 1987-1995
Sèrie:                     Plurivisions (pintura en moviment)
Tècnica:                Oli sobre fusta
Mides:                   72,5 cm Ø; 86 x 86 cm
Localització:        Fundació Felícia Fuster

Al dors, dispositiu de moviment elèctric complet: caixa de fusta de 24 x 16 cm al centre de la pintura, en l’interior de la qual hi ha fixat el dispositiu electrònic que fa girar la peça. Aquest motor permet l’alternança de trams de moviment circular en el sentit de les agulles del rellotge amb aturades de 10 segons respectivament.

Vers l’obra se cita: «La visió és una visió fragmentada, parcial, l’artista es resisteix a intentar representar la totalitat, ja que la percepció és finita». (Ancarola; Donaire, 2008: 72).

Obra emmarcada.

París, col·lecció particular de l’artista.

Felicia FUSTER, Plurivision, peinture en moviment. Cloître des Billettes. Paris, 1992.

Félicia FUSTER. Peinture en mouvement, PLURIVISION. Hotel Forest Hill. Meudon-la-Forêt, 1992.

Felícia Fuster. Pintura en moviment: Plurivisió. Centre Cívic Can Felipa. Barcelona, 1993.

Plurivisió. Centre Cívic Pere Pruna. Barcelona, 2001.

Plurivisions. Centre de Cultura de Dones Francesca Bonnemaison. Barcelona, 2005.

Plural femení. En diàleg. Felícia Fuster / Mercè Mòdol. Museu d’Art Modern de Tarragona. Tarragona, 2017; Fundació Felícia Fuster. Barcelona, 2018.

Felícia Fuster. Plurivisions. Arts Santa Mònica. Barcelona, 2021.

Se cità a: «Felicia Fuster. Peinture en mouvement». Artension. Nº. 32, Avril-Mai 1991, p.17; «Felicia Fuster». Pariscop. Une semanine de Paris. 15-21 mai 1992; «Felicia Fuster». L’Officiel des espectacles. Núm. 3268. 13-19 mai 1992.

ANCAROLA, Nora; DONAIRE, Lola (coord.). Felícia Fuster. Obra plàstica. Barcelona: Fundació Felícia Fuster, 2008, p. 63.

SALCEDO MILIANI, Antonio (com.). Plural Femení. Dones artistes de les comarques de Tarragona. El diàleg: Felícia Fuster / Mercè Mòdol [catàleg d’exposició]. Tarragona: Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona, 2017, p. 27.