nr. 72 © J. A. Fernández Colmenero / Fundació Felícia Fuster

Sense títol

Signatura:            Sense signar
Data:                     ca. 1987
Sèrie:                    Plurivisions (pintura en moviment)
Tècnica:               Oli sobre fusta
Mides:                   73,5 cm Ø + 79 cm de llargada, perfil irregular
Localització:       Fundació Felícia Fuster

Al dors, suport parcial per a dispositiu de moviment elèctric: placa de fusta prima de 9,5 x 10 cm encolada al centre de la pintura. Sobre aquesta hi ha fixa una placa circular metàl·lica de 5 cm Ø, reforçada en el centre per un tub amb un orifici per on s’instal·la l’eix del motor.

Vers l’obra se cita: «Viatge imparable cap a allò inestable. Es potencia la descomposició espaial, perquè l’atzar pugui guiar les passes de manera incerta i l’accident visual faci esclatar l’ànima». (Ancarola; Donaire, 2008: 66).

París, col·lecció particular de l’artista.

Felicia FUSTER, Peinture en mouvement. Plurivision. Cloître des Billettes. París, 1992.

Se cità a: «Felicia Fuster. Peinture en mouvement». Artension. Nº. 32, Avril-Mai 1991, p. 17; «Felicia Fuster». Pariscop. Une semanine de Paris. 15-21 mai 1992; «Felicia Fuster». L’Officiel des espectacles. Núm. 3268, 13-19 mai 1992.

ANCAROLA, Nora; DONAIRE, Lola (coord.). Felícia Fuster. Obra plàstica. Barcelona: Fundació Felícia Fuster, 2008, pp. 66-67.