nr. 415 © J. A. Fernández Colmenero / Fundació Felícia Fuster

Orbite Dentellée

Signatura:            Sense signar
Data:                      Entre 1987-1995
Sèrie:                     Plurivisions (pintura en moviment)
Tècnica:                Oli sobre fusta i malla  metàl·lica
Mides:                   122 x 122 cm
Localització:        Fundació Felícia Fuster

Al dors, suport parcial per a dispositiu de moviment: dues plaques de fusta prima de 8 x 8 cm i 10 x 10 cm encolada al centre de la pintura.

Vers l’obra se cita: «Només la ment ens allibera dels límits que imposa la matèria i amb aquesta intenció es defuig la mesura i es trenca amb el marc tradicional que delimita la pintura, per suggerir el desbordament de l’obra i la continuïtat espaial». (Ancarola; Donaire, 2008: 76).

París, col·lecció particular de l’artista.

Felícia Fuster. Pintura en moviment: Plurivisió. Centre Cívic Can Felipa. Barcelona, 1993.

Contemporaines, 110ème Salon de l’Union des Femmes Peintres Scupteurs. Space Eiffel-Brainly. París, 1994.

Diez & Fuster. Viatge a París. Fundació Felícia Fuster. Barcelona  2018, Barcelona.

Plurivisió. Pintura en Moviment [llibret d’exposició]. Barcelona: 1992.

Catalogue [du] Contemporaines. 110ème Salon de l’ Union des Femmes Peintres Scupteurs. Space Eiffel-Brainly 94. [S.l.: s.n., s. d.]. 247 p. 247.

ANCAROLA, Nora; DONAIRE, Lola (coord.). Felícia Fuster. Obra plàstica. Barcelona: Fundació Felícia Fuster, 2008, p. 77.