nr. 91 © J. A. Fernández Colmenero / Fundació Felícia Fuster

Tècnica:                 Oli sobre tela
Mides:                    100 x 50 cm
Localització:         Fundació Felícia Fuster

Al catàleg de l’exposició En diàleg. Felícia Fuster / Mercè Mòdol, publicat pel Museu d’Art Modern de Tarragona, l’any 2017, Antonio Miliani, destacava de l’obra:

«Dins del conjunt d’aquestes obres hi ha una figura femenina, que gairebé m’atreviria a dir que és un autoretrat, dins de la línia expressionista, amb un cos deformat i una expressió recelosa, que observa amb desconfiança. Es presenta fumant i bevent, dues coses que ella no feia, però és justament el que segurament ella volia significar; era una dona que es rebel·lava contra les imposicions socials, el que ella ja havia fet marxant a la capital francesa sola, a viure del seu treball i pensant a poder dedicar-se al món de la creació».[1]

Obra emmarcada.

[1] SALCEDO MILIANI, Antonio (com.). Plural Femení. Dones artistes de les comarques de Tarragona. El diàleg: Felícia Fuster / Mercè Mòdol. Tarragona: Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona, 2017, pp. 17-18.

París, col·lecció particular de l’artista.

En diàleg. Felícia Fuster / Mercè Mòdol. Museu d’Art Modern de Tarragona. Tarragona, 2017.

Diez & Fuster. Viatge a París. Fundació Felícia Fuster. Barcelona, 2018-2019.

SALCEDO MILIANI, Antonio (com.). Plural Femení. Dones artistes de les comarques de Tarragona. El diàleg: Felícia Fuster / Mercè Mòdol. Tarragona: Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona, 2017, p. 17.