EXPOSICIÓ ITINERANT_

A dins, a fora. Felícia Fuster (Barcelona, 1921- París, 2012), poeta i pintora

El Consorci per a la Normalització Lingüística, Delegació Gràcia i Sarrià-Sant Gervasi acull l’exposició “A dins, a fora. Felícia Fuster (Barcelona, 1921-París, 2012), poeta i pintora”, que repassa la seva etapa vital, literària i artística. Es tracta d’una proposta ideada per Lluïsa Julià, comissària de l’exposició; produïda per la Institució de les Lletres Catalanes, i amb la col·laboració del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya. El dimecres 4 de maig, a les 19 h, es farà una visita guiada a l’exposició, oberta a la ciutadania, a càrrec de la gentilesa de la Fundació Felícia Fuster.

Dates: 20.04/06.05.2022 de 10 a 16 h i dimecres també  de 16 a 20 h.

Ubicació: Avinguda de la Riera de Cassoles, 23-27
08012 Barcelona.

Organitza: Delegació de Gràcia i Sarrià-Sant Gervasi

Col·labora: Fundació Felícia Fuster.

Visita comentada: