EXPOSICIONS_

Agafar una fotografia amb els dits bruts

“Agafar una fotografia amb els dits bruts” és el títol de l’exposició de les artistes Laura Gallegos, Helena Ruiz i Paula Vilageliu que presentem a la Fundació Felícia Fuster. Les tres artistes són graduades en Belles Arts (curs 2021/2022) i, en aquesta exposició, presenten obres que han estat desenvolupades en el treball de final del grau o nodrides per la recerca que hi van dur terme.

El títol de l’exposició interpel·la al concepte de rastre des de dos vessants: per un costat, parla de l’acte de fotografiar i del vincle amb el referent. Per l’altra, apel·la a les posteriors modificacions que se’n poden fer. Al mateix temps, les imatges mentals que el títol planteja són múltiples. Parlar de “dits bruts” remet a la proximitat amb el material, a la voluntat de tocar-lo, manipular-lo, transformar-lo i fins i tot malmetre’l. La sentència també reivindica la valentia a l’hora de fer-ho: embrutir-se per generar quelcom nou, per registrar, per activar, per recordar. En definitiva, crear per no estar quiet, quelcom molt important, sobretot en el context global d’incertesa en què han estat creades aquestes peces.

Inauguració: 23.03.2022 a les 19 h
Dates: 23.03 / 17.06.202
Horari de visita: de dimarts a divendres de 16 a 19.30 h

Ubicació: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona. Correu electrònic