EXPOSICIONS_

“Itinerari gràfic” Xilografies i Litografies, Alicia Gallego

“Itinerari gràfic”, exposició que acull la Fundació Felícia Fuster a partir del 13 d’abril i fins al 26 de juliol, presentarà una àmplia producció d’estampes d’Alicia Gallego dutes a terme entre 2018 i 2023. L’artista ha emprat diferents tècniques de gravat entre les quals destaquen, fonamentalment, la xilografia i la litografia. La proposta de Gallego té a veure amb la seva particular recerca i retrobament amb la litografia, fet que li ha permès crear estampes que amplien el detall i la gamma de grisos.

Alicia Gallego va néixer en Villa Ballester, Provincia de Buenos Aires (Argentina), el 16 de març de 1966. Va estudiar a l’Escola Nacional de Belles arts: “Prilidiano Pueyrredón”, obtenint en 1989 el títol de Professora Nacional de Gravat. En 1992 va obtenir una beca del Govern Espanyol per a realitzar estudis de Doctorat en la Universitat de Barcelona, Espanya. Es va doctorar en Belles arts, l’any 2002, amb la seva tesi: “El llibre com a creació gràfica en el Futurisme Italià i Rus”.
Actualment exerceix com a docent de gravat i tècniques d’estampació a l’Escola d’Art i Superior de Disseny: “Llotja” de Barcelona (www.llotja.cat). Viu i treballa a Barcelona.

Inauguració: 13.04.2024  a les 12 h

Dates de l’exposició: 13.04-26.07.2024

Lloc: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona.

Organitza: Fundació Felícia Fuster

Correu electrònic