ACTE HOMENATGE_

Homenatge a Ester Xargay

La Fundació Felícia Fuster acollirà el pròxim 7 de maig una trobada molt especial en record a la poeta, artista visual, programadora i activista cultural Ester Xargay. A l’acte participaran fins a 34 poetes i artistes vinculats a la seva persona.
L’organització té previst que al llarg de la tarda vagi intervenint el repertori d’amics i amigues de Xargay amb accions performatives i lectures poètiques en dos espais habilitats per l’ocasió a la Fundació.
L’acte que és d’accés lliure començarà a les 16.00 h i finalitzarà a les 19.30 h amb un brindis.

Data: 07.05.2024  de 16h a 19.30 h

Coordinen l’acte: Elina Norandi i Tònia Passola. Amb el suport de la Fundació Felícia Fuster.

Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona. Correu electrònic

Ester Xargay © Francesc Gelonch