JORNADES_

Jornada Pedagògica Felícia Fuster

Amb motiu de la commemoració de l’Any Felícia Fuster, el Departament d’Educació té previst celebrar la Jornada Pedagògica Felícia Fuster el proper 28 d’abril de 17 a 20h, de manera presencial, a la Fundació Felícia Fuster, a Barcelona.

Es tracta d’una jornada oberta al professorat de primària i secundària (especialment, però no exclusiva, de llengua catalana i literatura) que vulgui participar-hi com a assistent o presentant alguna activitat o experiència de creació pròpia ja feta o que es prepari per a l’ocasió (representació, lectura, concert, recital, blog, web, audiovisual, unitat didàctica, etc.), tant des de l’àmbit de la llengua i la literatura com des d’una perspectiva interdisciplinària.

Els centres i les persones interessades a participar-hi com a ponent o presentant una activitat o experiència relacionada amb l’autora, poden adreçar-se a competencialiteraria@xtec.cat abans del 2 de febrer.

Dates: 28.04.2022 de 17 a 20 h

Ubicació: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona. Correu electrònic

Organitza: Departament d’Educació

Clica en les imatges per veure el programa