RECITAL DE POESIA_

La poesia a París

Acollits per la Fundació Felícia Fuster, es farà un recital comentat a partir de la vida poètica a la capital francesa, revisitant-ne, bàsicament, tres moments de la història de la poesia parisenca: la poesia a finals del segle XIX amb Amat Baró, traductor de Verlaine, la poesia de la segona meitat del XX amb Tònia Passola, que ens la presentarà des del punt de vista de les influències directes que rebia Felícia Fuster (que va viure a París del 1951 fins a la seva mort, el 2012) i la poesia d’avui en dia amb Yekta, un poeta, músic i artista que ens explicarà, des del seu punt de vista, què s’hi cou d’interessant en aquests moments a la ciutat de les llums.

Participants: Amat Baró, Tònia Passola i Yekta.

Dates: 17.05.2022 de 17.30 h

Ubicació: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona.

Amb reserva prèvia aquí

Organitza: Barcelona Poesia