PRESENTACIÓ DEL LLIBRE EL MARGEN FÉRTIL I ALTRES POEMARIS

L’autora, Rosamaría Alberdi, és poeta i professora emèrita del departament d’infermeria i fisioteràpia de la Universitat de les Illes Balears. A més de les seves publicacions en l’àmbit professional de la infermeria, ha publicat diferents obres poètiques. L’escriptura, segons l’autora, és “una necessitat, un desig, la faceta d’un gaudi”.

El marge fèrtil representa la sensació de la poeta de viure i escriure al marge del discurs principal que omple la pàgina, però, alhora, potser també el marge d’un camí. Un marge que dona una llibertat diferent del discurs del text principal, i que permet influenciar-lo i matisar-lo.

Com ho reflecteix un poema d’’El margen fértil’, els seus poemaris pretenen ser la “pàtria”, la llar de tothom que els llegeixi:

Le dije
que vivía
en el margen fértil
y sintió
que nombraba
su patria

L’acte comptarà amb la participació de l’autora i de Paz Alomar, editora. La presentació anirà a càrrec d’Elina Norandi, vicepresidenta de la Fundació Felícia Fuster.

Es conclourà amb una lectura de poemes a dues veus amb l’autora i Carme Casas.

Data : 9.11.2023  a les 18.30 h

Lloc: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona. Correu electrònic

No cal reserva ni inscripció prèvia.