RECITAL DE POESIA_

Confluències poètiques interculturals a propòsit de Felícia Fuster

Poesia japonesa contemporània (1988) va ser un projecte de traducció del japonès al català en què van participar Felícia Fuster i Sawada Naoyuki. Aquesta estreta col·laboració interlingüística els hi va permetre l’aprenentatge de la llengua de l’altre, així com apropar-se als diferents sistemes culturals als quals pertanyien cadascun.

A propòsit d’aquesta relació, la Fundació Felícia Fuster en col·laboració amb Consorci per a la Normalització Lingüística i Voluntariat per la llengua organitza una vetllada poètica de parelles lingüístiques en la qual es recitaran poemes d’autores i d’autors catalans, i d’altres nacionalitats segons l’origen de la parella aprenent.

Data: 15.05.2024  a les 18.30 h

Organitza: Fundació Felícia Fuster, Voluntariat per la Llengua i el CNL de Barcelona, dins el marc del festival Barcelona Poesia I Més poesia

Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona. Correu electrònic