VISITA A LA FUNDACIÓ_

Coneixem Felícia Fuster, una de les veus més singulars de la literatura contemporània

Coincidint amb la setmana de Sant Jordi, el Consorci per a la Normalització Lingüística, Delegació Gràcia i Sarrià-Sant Gervasi,  conjuntament amb la Fundació,  organitzen una visita comentada al voltant de la figura de Felícia Fuster.

L’activitat literària serà oberta i consistirà en una xerrada sobre la vida i obra de l’autora, i es mostrarà la seva col·lecció de llibres. Per acabar, els alumnes de la Delegació de Gràcia i Sarrià – Sant Gervasi del CNL de Barcelona faran una lectura d’alguns dels seus poemes.

Dates: 20.04.2022 de 19 a 20 h

Ubicació: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona.

Organitza: Delegació de Gràcia i Sarrià-Sant Gervasi. Inscripcions.

Col·labora: Fundació Felícia Fuster

Programa:

19:00 h _ Benvinguda i visita a l’exposició en curs “Agafar una fotografia amb els dits“.

19:15 h _ Xerrada sobre la vida i l’obra de l’autora.

19: 45 h _ Recital poètic a càrrec dels alumnes del Centre de Normalització Lingüística de Gràcia-Sant Gervasi.

20:00 h_ Cloenda.