EXPOSICIONS_

Meeting Point, Bel Francis, Judith Tian Cabrera i Laura Albajar

«Meeting Point» presenta les  obres representatives de les recerques fetes en el treball de final de grau d’aquestes artistes, graduades en Belles Arts de la Universitat de Barcelona (curs 2022-2023).

El títol de l’exposició interpel·la a l’encontre.

D’una banda, l’espai expositiu funciona com a punt geogràfic de trobada per a les mateixes artistes, una oportunitat de generar un diàleg entre les seves propostes íntimes i individuals.

Per l’altra banda, és una invitació desacomplexada a apropar-se als seus treballs que comparteixen unes preocupacions vitals comunes: sobre certa nostàlgia d’un temps passat i d’uns vincles afectius que ens conformen.

Inauguració: 14.02.2024  a les 19 h

Dates de l’exposició: 14.02-05.04.2024

Lloc: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona.

Organitza: Grup d’Innovació Docent Consolidat Art, Professió i Docència (Facultat de Belles Arts, UB) amb la col·laboració de la Fundació Felícia Fuster.

Correu electrònic