EXPOSICIONS_

In corpore malo, Sandra March

L’exposició In corpore malo mostra obres que exploren diferents facetes del cos, dins d’una reflexió a la vegada filosòfica i encarnada. L’artista hi interpel·la els imperatius de bellesa, desig i salut, a més d’exposar el poder de representació social del cos, com a frontera mal·leable entre dins i fora. El cos representat dins el treball de Sandra March és únic i alhora universal; l’exposició planteja una reflexió sobre la cita original “Mens sana in corpore sano”, restituint les parts perdudes d’aquesta, que li donen un sentit molt més complex. In corpore malo proposa, amb humor i delicadesa, una visió holística del paper del cos en l’equilibri precari entre les dimensions psíquica, corporal i espiritual.

Inauguració: 23.11.2023  a les 19 h

Dates de l’exposició: 23.11.2023-02.02.2024

Lloc: Fundació Felícia Fuster

Organitza: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona.

Correu electrònic