PRESENTACIÓ DE LLIBRE_

Presentació del catàleg de l’exposició Meeting Point.

A propòsit del catàleg, les artistes Bel Francis, Laura Albajar i Judith Tian Cabrera, protagonistes de la mostra ens donaran a conèixer les reflexions artístiques que van plantejar-se durant els respectius processos de creació i muntatge de l’exposició.
La publicació recull un fructuós diàleg entre Ramón Leona, com a mediador, i les artistes, en què parlen sobre les inquietuds i els projectes que han d’esdevenir un cop finalitzada la formació acadèmica. Diferents maneres de pensar prenen representació en una publicació original que és art i pensament contemporani, memòria i arxiu de les seves primeres experiències expositives.

Data: 21.03.2024  a les 18.30 h

Dates de l’exposició: 14.02-05.04.2024

Lloc: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona.

Organitza: Grup d’Innovació Docent Consolidat Art, Professió i Docència (Facultat de Belles Arts, UB) amb la col·laboració de la Fundació Felícia Fuster.

Correu electrònic