TALLER D’ARTISTA_

Cartografia dels afectes

En el marc de l’exposició Un dibuix per a ningú i sis diàlegs inútils les artistes Belén DAG, Teresa Flavià Grases,  Maria García Sala, Àngela Guzmán Martínez, Anna Pontes Rodés i Mireia Mulet  proposen la producció d’un fanzín col·lectiu a partir de les seves contribucions artístiques a l’exposició. Conjuntament amb el públic assistent i mitjançant els sis versos de l’obra de Fuster que regeixen la mostra (cadascun d’ells escollit per una de les artistes en relació amb la seva obra) es plantejaran respostes gràfiques generant una o diverses edicions editorials úniques que esdevindran un bonic record de l’experiència vers l’exposició.

Data: 17.05.2023  a les 17.00 h

Dates de l’exposició: 04.05/20.07.2023

Lloc: Fundació Felícia Fuster

Organitza i coordina: GIDR Draw. Raw. Gif. Projectes Intermèdia: Expansions Gràfiques [DRAWRAWG]

Col·labora: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona. Correu electrònic

Activitat gratuïta amb inscripció prèvia.