EXPOSICIONS_

Visita comentada a l’exposició Victòria Pujolar Amat. Diari íntim

L’obra pictòrica de Victòria Pujolar Amat (Barcelona, 1921 – Madrid, 2017) és el document biogràfic, íntim i particular d’una identitat artística nascuda i viscuda en potència durant els seus primers trenta-set anys d’existència. Travessada per la guerra, la repressió de la dictadura franquista i l’exili, la seva pintura només es desplegaria en la seva interioritat com una possibilitat que despuntava en acte amb l’obra Dàlies, pintura que data de l’any 1958, realitzada a París, i sobre la qual recau el fet simbòlic i determinat de l’artista.

Esther Rodríguez conduirà la visita amb la idea d’introduir al públic assistent a la pintura de Pujolar Amat a través de les diferents obres que s’han seleccionat per l’ocasió.

Data: 10.03.2022 a les 18:00 h

Visita a càrrec d’Esther Rodríguez, comissària de l’exposició

Ubicació: Fundació Felícia Fuster. C/ Camps i Fabrés, 3-11, baixos. 08006 – Barcelona

Correu electrònic